onsdag den 6. januar 2010

I crave shoes!

Nu er jeg endelig flyttet permenent tilbage til København, og i den anledning blev der ryddet gevaldigt op i mine mange gemmer.
Jeg gav op på, at tælle mine sko, da jeg nåede omkring de 126 stk.

Men her er et udsnit af yndlings skoene gennem tiden... hvilket helt sikkert fortjener et indlæg.

Mine nye Louis Vuitton lak støvler, som jeg fik i julegave.
det er simpelthen fantastiske - I'll never take then off again...

Marc Jacobs pumps i suede.. Købte dem i Göteborg...

Dolce & Gabbana plateau kilehæls sko fra Birger Christensen

Bertie plateau stilletter med fantastisk træhæl...

En nok 5-6 år gammel Chanel sko, som stadig er super fed.
den har det helt specielle old school Vintage Chanel look over den...

strop detaljerne er helt fantastiske...

Kernelædder stilletter fra Gucci, med bred træhæl.
Jeg købte det her par i Fox Town i Schweiz...
På det tidspunk var det dog de helt tynde stillet hæle der var "in", så fik dem for en slik.
De har vist sig, at være meget nyttige nu, hvor den brede hæl er kommet tilbage...
Hermes sko, som min far måtte købe til mig sidste vinter...

Louis Vuittin slip-in stilletter... købte dem som et del af et sæt med tilhørende taske og tørklæde for 4 år siden i St. Tropez. De er et sikkert sommerhit...

Mit nok kæreste par sko! første gang jeg så dem for 3-4 år siden, var jeg så forelsket i dem.
jeg ønskede mig dem i julegave, men de var desværre udsolgt i min str. :(
Endtil fornyelig havde jeg opgivet alt håb om at tilføje dem til min samling,
men men men... så fandt jeg dem på Trendsales ganske ubrugt og til den ringe pris af 850 kr.


Detaljen med stenene er så facinerende. det kan godt være at de er flere sæsoner gamle, men de er bare så slående "right on spot" lige nu...
Stilletter jeg fandt i en lille butik i Paris. De bliver sikkert geniale til sommer, så købte dem i to farver...

Prada Loafers som jeg købte for nyelig i Birger Christensen. Brun lak med guld skrif går man bare aldrig fejl af...

Roger Vivier sko fra Briger Christensen...

Gucci kilehæls stilletter i creme farvet lak...

Kilehælen er så lækker...

Gucci Floral silke stilletter, som jeg fik nogle år tilbage i gave...

De er bare stadig fantastiske at sætte til en fin sommerkjole...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar