mandag den 18. januar 2010

Endelig færdig med min uddannels...

I den sidste mdr. har jeg sidet begravet i opgaveskrivning, og nu er jeg endelig færdig med min afhandling. Så skal den bare forsvares d. 25 Feb, men det brude vist ikke være noget problem
Nu er jeg så uddannet tekstil indkøber fra TEKO, og hvem ved, hvad fremtiden nu skal bringe: jeg ved ikke helt endnu, om jeg vil læse videre på evt. Magrethe skolen eller om jeg skal ud og boldre mig på arbejdsmarkedet. Det må tiden vise, men jeg pusler i hvertfald sideløbende med min egen kollektion.

Anyhow, det skulle fejres i den forgangne weekend med drinks på Zoo Bar og Victor om Torsdagen, og hyggelig drinkstid hjemme hos min veninde Michala efterfulgt af "Wa Wa Woom" på NASA.

Nu skal jeg bare til, at samle tankerne igen, og fastlægge hvad der nu skal ske...


Mig min nye Pureheart kjole og sorte YSL plateau stilletter

Happy and not yet drunk ...

Min dejlige veninde Michala

Skønne unger: Celine, Ian aka. Zoolander og Sofie

Simone Muschi'en...

Sofie... Til salg?!

Celine & the Wine...

Dejlige Mads



Ingen kommentarer:

Send en kommentar