onsdag den 20. januar 2010

Forkælelse skal der altid være plads til...

Det er altid dejligt, at blive overrasket med en smule forkælelse. I det her tilfælde var det min søde kæreste, der havde set en meget fin kjole i Børsen, som han mente, ville klæde mig rigtig godt. Da jeg prøvede den på, kom det helt bag på mig, hvor meget ret han havde - den var perfekt. Jeg valgte så selv skoene, da de der oprindelig var vist i Børsen nu er udsolgt.
Den Dejligste"Pureheart" silke tunika kjole i dyb pink, med de yndigste håndlavede perle broderier lang neck-line. Skoene jeg valgte, er fra YSL og købt i Holly Golightly. Det har en 12 cm høj hæl og høj plateau, hvilket giver kjolen et mere stærkt udtryk.
Jeg ELSKER det her sæt!

YSL læder plateau stiletter fra Holly Golightly

YSL stiletterne med den 12 cm høje hæl

Mig i min fine nye Pureheart kjole

Pureheart kjolen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar