torsdag den 1. oktober 2009

Sommeren der gik...

Jeg sad lige og bladrede mine sommerferie billeder igennem og tænkte jeg lige ville lave en lille opsumering af sommeren der gik. Da Min mor Bor i Syd Frankrig, var det klart, at jeg startede ud der . Her lagde vi stærkt ud med et luksus ophold på Hotel Chateau de la Messardiere i St. Tropez. Herefter gik turen til Puerto Banus, hvor jeg besøgte mine dejlige venner Jackie & Niels. Her blev det dog mest til afslapning på Ocean Club, hvilket passede helt fint med varmen. Bagefter gik turen så tilbage til Frankrig, nærmere betegnet Cannes, hvor mine søde forældre havde sørget for intet mindre end et Palæ stod til vores rådighed, i midten af Cannes by. Masser af afslapning ved poolen, shopping og forfriskninger på La croisette samt middage efterfulgt af fester på Baôli... Intet mindre end en fantastisk sommer...




Ocean Club, Puerto Banus

Mine dejlige venner Jackie & Niels


The View på Ocean Club


Dagens høst efter en forlænget weekend i St. Tropez

Hotel Chateau de la Messardiere, St. Tropez

Udsigten fra værelset: Ramatuelle Beach


Min mor & jeg på Baôli, Cannes


Festligheder med veninderne på Baôli, Cannes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar